Transport ondernemer

cursus vakbekwaamheid


diploma transport ondernemerBij het Transport & Logistiek Evolutie Centrum kunt u een Cursus vakbekwaamheid transport ondernemer volgen. Zij hebben jarenlange ervaring met het opleiden van mensen voor een baan in de transportwereld. Daarnaast kunt u met hun hulp zelfstandig ondernemer worden. Het zal u goed doen om te horen dat zij streven naar absolute klanttevredenheid. Daar plukt u de vruchten van. U hoort het al: TLEC is de ideale partner wanneer u daadwerkelijk in uw toekomst wil investeren.


Als het gaat om het volgen van een Cursus vakbekwaamheid kunt u nergens beter terecht dan bij TLEC. Zij streven er naar om de klanten te laten slagen voor het examen en hen de bij TLEC opgedane kennis in de praktijk toe te laten passen. Zij geloven in de kernkrachten van iedere organisatie. Bij TLEC ligt de focus op vakbekwaamheid voor de transport ondernemer. Op deze manier is TLEC groot geworden door klein te blijven.

Wilt u meer weten over de Cursus vakbekwaamheid transport ondernemer die zij u kunnen bieden? Kijk dan snel verder op deze www.tlec.nl en ontdek wat zij allemaal voor u kunnen betekenen.

Bij TLEC haal je het ondernemersdiploma of vakdiploma voor het beroepsvervoer flexibel en zeker.

Jouw motivatie in combinatie met onze ervaringen is de ideale mix om ervoor te zorgen dat we er samen een succes van maken.

Gerelateerd: Transportfirma, Cursus vakbekwaamheid, Ondernemersdiploma, Vakbekwaamheid, Vervoervergunning, Eigen rijder, Vakdiploma vervoer, Transportvergunning, Zelfstandig chauffeur.

 

Vergunningplichtgrens van 500 naar 0 kg ?

15 APR 2013

Gaat de vergunningsplicht van 500 kg laadvermogen naar 0 kg laadvermogen in Nederland. In het sociaal akkoord 2013 heeft men dit opgenomen en aan de regering aangeboden. Dit zou dan gaan betekenen dat niet alleen de transportondernemer een vergunning nodig heeft, maar ook de koeriersbedrijven. Het kan dus verstandig zijn om nu al te zorgen voor je vakbekwaamheid transport ondernemer diploma.


De Stichting van de Arbeid is van mening dat verdere liberalisering van de Europese transportmarkt op dit moment ongewenst is en dat de Nederlandse regering dit in het kader van overleg over de cabotagewetgeving zou moeten betrekken. Er is een eenduidige interpretatie nodig van alle voor de transportsector relevante wet- en regelgeving, waaronder de cabotagewetgeving. De Stichting vraagt het kabinet de volgende punten te realiseren:

Om de naleving en handhaving van de specifiek voor de transportsector gel- den wet- en regelgeving te bevorderen, wordt de samenwerking tussen alle betrokken inspectiediensten, alsmede de Landelijke Eenheid van de Nationale Politie versterkt.

Bij de aanpak van schijnzelfstandigheid wordt de werkingssfeer van de Wet Wegvervoer Goederen (WWG) uitgebreid, waarbij het laadvermogen dat bepalend is voor de noodzaak van een vergunning wordt verlaagd van 500 naar 0 kg.

De Stichting van de Arbeid dringt aan op afspraken over minimale voorwaar- den waaraan uitzendbureaus moeten voldoen en waarop zij worden getoetst voorr de afgifte van een aanwijzingsbeschikking in het kader van de Wet Wegvervoer Goederen.

Lees meer over de vergunningplicht van 500 kg naar 0 kg